8 april

Blogg?
- Vad ska lilla jag ha det till egentligen?

Jag tänkte skriva om lite allt möjligt i min blogg!
Dels om vad jag gör på dagarna, och sen kommer jag säkert lägga in massa bilder på skor & klänningar!
Det är verkligen något jag älskar! Klänningar är det bästa som finns! Har alltid klänning nästan!
Så detta kommer bli en blogg om mig och mitt liv! Så skulle man kunna säga det!
Om jag kommer skriva ofta i den är en fråga. Har aldrig riktigt fattat hur alla kan få fram så många inlägg i deras bloggar.
Det är svårt och komma på vad man ska skriva! Men tro mig jag ska göra mitt bästa!


Visst är det skönt att solen har börjat titta fram?
Jag älskar det! Nu längtar jag bara till sommaren när man kan åka och bada och sola! Så man får en såndär fin solbränna! Det skulle vara helt perfekt! Nu får man nöja sig med att fuska i ett solarium det är inte lika kul!
Man vill ju vara äkta brun det är finast!



Ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0