10 april

 Det blev ingen bra uppdatering igår, men det gör inget va?
Det kommer ju fler dagar jag hinner nog bättra mig!
Jag hittade ingen klänning igår inne i stan :( Så jag får ta någon jag har hemma helt enkelt!  Jag testade lite igår hur jag ska se ut idag, och det blir nog great.. Tror jag har lite kort också så ni kan få se hur fin jag kommer vara ikväll!
Mammas present köpte jag även igår, ska inte skriva vad det är för tänk om det skulle vara så illa att hon läser min lilla blogg, det gick iaf på 3500:- och jag kan lova er det kändes i plånboken direkt! Men det är smällar man får ta när mamma fyller 40 år!

Ska strax hjälpa till och fixa här hemma innan hela tjocka släkten kommer



Såhär tänkte jag se ut ikväll, funkar det?


Kommentarer
Postat av: Linda Frisk

Svar; Det var så lite så. Jo outfiten passar verkligen till ikväll.:)

2009-04-10 @ 10:16:17
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0